Irene Barnosell guanya el 18è Reconeixement a la Joventut del Pla de l’Estany

El divendres 2 de juny, a l’auditori de l’Ateneu de Banyoles, va tenir lloc l’entrega de premis del 18è Reconeixement a la Joventut del Pla de l’Estany que organitza el Rotary Club Banyoles. Com cada any, el premi va servir per reconèixer els millors estudiants de Banyoles i comarca, no només en base al seu currículum acadèmic, sinó també amb el seu compromís amb la societat. Irene Barnosell, alumna de 2n BTX de l’INS Josep Brugulat, va ser l’escollida d’entre els nou estudiants presentats. El premi consisteix en una estada en qualsevol dels camps de treball que el Rotary Club té arreu del món. Aquest any també es va atorgar un accèssit, que va rebre la Naua Rodrigo, també estudiant de l’INS Josep Brugulat, que podrà fer una estada en un camp de treball europeu.
En els parlaments, tant el Sr Miquel Nogué, alcalde de Banyoles, com el Sr Josep Polanco, director dels serveis territorial d’ensenyament de Girona, varen elogiar aquests premis i la seva voluntat de posar en valor els joves de la comarca, encoratjant-los a liderar projectes i participar en el futur de la ciutat i del Pla de l’Estany.
L’acte, que va comptar amb l’actuació del Cor de Teatre, va ser retransmès en directe per TV Banyoles. Podeu veure’l íntegre fent clic aquí
Enhorabona a totes dues!