Intercanvi escolar Banyoles – Aubenas (França)

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
L’última setmana de gener hem rebut la visita de 24 alumnes francesos i 3 professors del Collège de Jastres (Aubenas, França) allotjats en cases d’alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre institut. Tots ells i elles han pogut viure plegats uns dies diferents, plens d’activitats i aprenentatges a diferents nivells (cultural, lingüístic, de convivència,…). Les incerteses i inseguretats dels primers dies van deixar pas a una cada vegada més gran familiaritat, extraversió i complicitat entre catalans i francesos, acabant dissabte amb plors i abraçades a peu d’autocar.
Famílies, alumnes i professors implicats en l’intercanvi, han col·laborat per fer d’aquesta trobada una experiència exitosa i inoblidable. Els alumnes s’han llançat a parlar en francès i de segur que, en l’àmbit personal, els ha suposat un creixement en molts sentits. El proper mes d’abril anirem nosaltres a visitar-los.