Recuperant la Memòria Històrica

gc

Més info sobre aquest projecte
Dijous i divendres de la setmana passada, els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de l’Institut Josep Brugulat van assistir a la representació de l’obra “Ligeros de Equipaje”, de la Companyia Teatral Viridiana. El tema principal de l’obra, l’exili republicà, va servir per il·lustrar els coneixements sobre la Guerra Civil i el Franquisme. L’obra teatral s’emmarca en un projecte promogut des de l’Ajuntament de Banyoles al qual participem, juntament amb els altres instituts del municipi.
Es tracta d’un treball de recuperació de la Memòria Històrica a través d’entrevistes intergeneracionals entre alumnes i testimonis de la Guerra Civil o el Franquisme. Des del Departament de Socials us seguirem informant de l’evolució d’aquest projecte des del Departament de Socials!