Visita molt profitosa a Cotlliure i la Jonquera

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimarts 2 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat Humanístic i Social, van fer una sortida organitzada pels departaments de Socials, Llengües i Idiomes.
Al matí vam fer una visita al Museu de l’Exili de la Jonquera i a la tarda vam anar a Cotlliure a dinar. Els alumnes de francès van fer una gimcana que consistia, entre d’altres coses, en fer entrevistes a turistes i gent del poble, un reportatge sobre el municipi i una recerca d’indrets emblemàtics.
També vam visitar la tomba d’Antonio Machado, on van deixar uns escrits i van fer una lectura de poemes.