Gaudint de la física al Tibidabo

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El dilluns 18 d’abril, els alumnes de física i química de 4t d’ESO van anar d’excursió al Tibidabo per treballar els conceptes de física apresos a classe. Totes les atraccions estan dissenyades per divertir, i per aconseguir-ho es recorre als principis de la ciència, i en concret, de la física: les pujades i baixades, les acceleracions, els moviments de rotació,… Durant l’activitat els alumnes van poder gaudir de les atraccions des d’un altre punt de vista: el coneixement tècnic i constructiu de les màquines que fan funcionar les atraccions. Va ser una activitat pedagògica i lúdica a la vegada.
En general va ser una jornada molt positiva per a tots.