Escoltem òpera al Liceu

Aquest dissabte 11 de maig els alumnes de primer del batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa vam assistir a l’assaig general de l’òpera El pescador de perles de Bizet, després d’haver descobert algun racó de Barcelona com el Palau de la Música Catalana. Un cop al Liceu, ens esperava un muntatge de l’òpera de la jove directora holandesa Lotte de Beer que va fer una aposta molt innovadora per tal d’arribar a un públic jove. Va traslladar l’acció a un reality show a l’estil de Supervivientes i això ho va fer molt atractiu i interessant. A la mitja part, al Saló dels Miralls, vam trobar el músic Ramon Gener i ens vam poder fer una foto amb ell. Va ser un dia molt maco gaudint de l’òpera francesa i de l’art modernista.