Nova edició del tradicional concert de primavera

Aquest divendres 10 de maig l’alumnat de 1r i 2n d’ESO i el de l’optativa de música de 4t d’ESO ens van oferir el concert de primavera. Primerament, a les 7 de la tarda, els alumnes de primer d’ESO ens van oferir una mostra important del repertori treballat a les classes de música on s’hi van incloure peces de la Cantata UAP que enguany girava al voltant de l’holocaust nazi. A les 8 del vespre va ser el torn dels alumnes de 2n d’ESO i els alumnes de l’optativa de 4t d’ESO, que ens van oferir un repertori relacionat amb el tema del feminisme convidant-nos a fer una reflexió seriosa sobre la temàtica de moltes de les cançons que escoltem cada dia, cançons que massa sovint tenen un caràcter sexista i fins i tot, violent.
Novament els alumnes del Brugulat han demostrat que la música és una gran eina educativa, no només pels avantatges intel·lectuals que suposa el seu estudi, sinó també per la gran capacitat de reflexió social que es pot treballar a través seu.