Teatre 4t d’ESO, una vida robada

Un any més l’alumnat de l’optativa d’Arts Escèniques de 4t d’ESO presenta el seu espectacle teatral davant del públic. Enguany, han creat una obra de teatre de creació propia anomenada “Una vida robada”.
La representació serà aquest divendres dia 17 de maig a les 20.30h al Teatre Municipal de Banyoles. Podeu aconseguir entrades a 1€ a consergeria.
Sinopsi:
Una obra de creació col·lectiva inspirada en la pel·lícula “El show de Truman”. Un programa televisiu grava 24 hores la nostra protagonista, sense que ella ho sàpiga. Li han robat la vida… Tot plegat és un muntatge per aconseguir ser el programa amb més audiència.
Aquest dimecres dia 16 de maig també tindran l’oportunitat de participar a la Mostra de Teatre de Blanes d’instituts públics de les comarques gironines. Els desitgem molta sort!