Escape room a 3r d’ESO per introduir el Servei Comunitari

Durant aquesta setmana, els alumnes de 3r d’ESO hem pogut divertir-nos i aprendre a treballar en equip gràcies a l’Escape Room organitzat per l’àrea de Benestar Social i  Joventut del Consell Comarcal de Pla de l’Estany.

L’alumnat, organitzat en equips, havia de descobrir l’antídot per curar una pandèmia mundial recentment apareguda. Després de resoldre molts enigmes de tot tipus i trobar claus, contrasenyes, i també posant en pràctica l’enginy, tots els grups van aconseguir trobar l’antídot.
Aquesta activitat té per objectiu introduir el servei comunitari que properament els alumnes podran portar a terme. Per superar ambdòs reptes, cal obligatròriament sumar esforços i concretar objectius per tal d’aportar un benefici a la nostra comunitat.