Els alumnes del PIP engeguen el projecte l’esport suma

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Els alumnes del PIP (Pla d’iniciació professional) d’auxiliar de vivers i jardins han començat un projecte en el qual l’esport és el fil conductor. I és que mitjançant la pràctica de diferents esports, com ara futbol, bàsquet, rugbi, ciclisme, voleibol, bàdminton…, treballem diferents aspectes i valors, així com competències clau com són la solidaritat, el treball en equip, l’esforç, la superació, la paciència, la motivació, la tolerància, etc. Un any més l’Ajuntament de Banyoles, ens cedeix el camp de futbol vell per realitzar aquestes activitats que de ben segur seran molt aprofitades pels nostres alumnes.