Colònies a l’Aldric (Romanyà) dels alumnes de 2n d’ESO

El dies 8 i 9 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO vam anar de colònies a L’Aldric (Romanyà).
L’activitat tenia una part d’estudi dels ecosistemes marins, ja que en aquest moment ho estem estudiant a ciències experimentals i una segona part lúdica.  L’estudi del mar el vam fer a la platja de Sant Pol de S’Agaró on vam observar en el seu medi els crancs, els eriçons, algun peix,… i ens vam banyar. Feia un dia esplèndid!
Ja a la casa de colònies vam participar en una gimcana amb GPS tot fent un Geocaching pels boscos de Romanyà i fam afinar la punteria fent tir a l’arc. L’ estada també ens va ajudar a conèixer-nos més, enfortir relacions i descobrir noves amistats.
La convivència fa ser formidable. Van ser dos dies diferents i divertits. Un petit regal d’inici de curs.