Alumnes del CFGS de Disseny i Moblament assisteixen a la Setmana de la Fusta

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
És l’esdeveniment més important del món de la fusta, el moble i l’hàbitat al territori català. Està orientada a valoritzar la cultura de la Fusta en la nostra societat i dibuixa l’eix bàsic d’un projecte estratègic, estructural i de país. Del 16 fins el 25 d’octubre de 2015 ha acollit molts actes a tota Catalunya, relacionats amb la fusta, el moble i l’hàbitat, alguns adreçats als professionals i d’altres a la societat en general.
Per tal de promoure i valoritzar la cultura de la fusta sostenible, d’origen català i de qualitat els nostres alumnes de Grau Superior de Disseny i Moblament han assistit a la ponència Actualitat de les Estructures de fusta del dimecres 23. Destaquem l’interès que va motivar la nostra Bicicleta Brugufusta entre els professionals de la fusta i l’arquitectura que varen assistir a l’acte.