Els alumnes del PIP reben una visita molt especial…

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Aquest dimecres, dos alumnes del PIP del curs passat, l’Alfred i l’Abdoulaye, van visitar els alumnes del PIP d’aquest any a l’Espai Jove. L’Alfred i l’Abdoulaye formen part dels 8 alumnes del Programa d’Inserció Professional en l’especialitat d’Auxiliar vivers i jardins del curs 2014-2015. Tots dos exalumnes ens van explicar la seva experiència en el PIP de l’any passat, així com ens van comentar el seu present, com alumnes d’un cicle formatiu de grau mitjà a l’IES Montilivi de Girona.
Amb esforç i dedicació tot és possible, com a prova un botó!!!