Els alumnes del PIP inicien el Projecte Jubari

Un any més els alumnes del PIP portaran a terme un seguit d’activitats a la biblioteca de Banyoles. Cada 15 dies es treballaran diferents aspectes relacionats amb aquest espai públic de la nostra ciutat: lectura, comprensió lectora, redaccions, esquemes, resums, etc.
L’objectiu és que els alumnes es familiaritzin amb la biblioteca i amb tot allò que ells poden consultar i treballar: còmics, llibres de consulta, revistes, diaris, espais per treballar i estudiar, ordinadors per fer treballs, etc. Intentem que vegin la biblioteca com un espai de fàcil accés i que els permetrà realitzar diferents activitats.Al mateix temps, la biblioteca, els demana suggeriments i propostes de millora (cada alumne planteja la seva “biblioteca ideal”)Novament hem d’agrair a la biblioteca la seva col·laboració amb aquest projecte que ja fa 4 anys que va començar i que esperem que perduri en el temps.