Els alumnes del PIP col·laboren amb la Marató de TV3

Aquests dies, els alumnes del PIP, estan elaborant un seguit de decoracions nadalenques amb material reciclat de tot tipus.
Totes aquestes decoracions de Nadal estan realitzades íntegrament pels alumnes del PIP i presenten diferents formes i tamanys per tal que tothom pugui triar la que li sembli més adient per la decoració de casa seva. Igual que l’any passat, es farà una “parada de Nadal” al costat de les escales de l’institut i els beneficis obtinguts aniran destinats a col·laborar amb la Marató de TV3.
Recordeu: dimecres 21 de desembre!
Us animem a col·laborar!