Alumnes de l’optativa de 4rt de biologia i geologia visiten el Museu de Fontcoberta i el Clot d’Espolla

Dins la Setmana de la Ciència els alumnes de l’optativa de 4rt de biologia i geologia, han visitat el Museu de Fontcoberta per conèixer més sobre la geologia, la flora i la fauna d’aquesta zona de la nostra comarca. La visita s’ha iniciat amb l’explicació, a càrrec del professor Dani Boix de l’Institut d’Ecologia Aquàtica de la UdG, sobre els aspectes de la vida i característiques dels triops, una de les espècies que habiten al Clot d’Espolla.
La jornada ha finalitzat amb la visita al Clot on han pogut veure l’hàbitat d’aquest crustaci tant peculiar i les característiques de la zona que fan d’aquest indret un dels llocs més estudiats científicament de la comarca.