El Brugulat aposta pel contacte entre el teixit empresarial de la comarca i l’alumnat de cicles

Aquest dilluns 8 d’abril el gimnàs de l’institut Josep Brugulat es va convertir en un espai de trobada entre l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior de Mecatrònica Industrial i les empreses del sector del Pla de l’Estany i comarques properes. L’activitat va consistir en un Speed Dating, un format d’entrevistes de selecció de set minuts de durada amb la finalitat que l’alumnat conegui l’oferta professional per tal de realitzar les pràctiques dual a partir del mes de juny.
En aquesta segona edició ha crescut el nombre d’empreses participants que aposten per un model de formació dual que permet complementar els estudis al centre amb la realització de les pràctiques formatives a l’empresa. A més dels estudis superiors en Mecatrònica Industrial, els CFGS d’Administració i Finances i de Disseny i Moblament també s’oferten al Brugulat en la modalitat dual, amb la qual cosa s’evidencia la clara aposta del centre per treballar de la mà del teixit empresarial del Pla de l’Estany i de l’entorn més proper.