El Brugulat amb la Marató de TV3

En el marc de la Marató, aquesta setmana amb l’alumnat de primer de batxillerat hem començat a treballar les malalties infeccioses. El divendres dia 15 vam gaudir d’una xerrada per part d’una voluntària de la Marató que ens va explicar tot el què cal saber sobre aquestes malalties, la seva incidència, tractaments, prevenció i sobretot la importància de la recerca en aquest àmbit. L’objectiu d’aquestes xerrades, per part de la Marató, té com a objectiu la divulgació en tots els centres escolars de Catalunya d’aquestes malalties i la importància en la seva recerca, per tal de promoure que, finalment, tots i totes ens tornem uns agents actius d’aquesta divulgació.