Agraïment de l’Associació de Perruquers del Pla de l’Estany

El dijous 14 de desembre, l’INS Josep Brugulat va rebre l’agraïment de l’Associació de Perruquers del Pla de l’Estany pel disseny del logotip que va fer el nostre exalumne Martí Reig. Es va fer entrega de la versió en metall del logotip i de diferent material per l’Institut.
Fa un temps, el centre va rebre l’encàrrec de modernitzar el logo de l’associació i els alumnes del batxillerat artístic d’Arts plàstiques varen realitzar diferents propostes, la més valorada de les quals és la que ara podeu veure en les perruqueries i barberies de Banyoles. Reptes com aquest ens ajuden a projectar tot el que treballem al centre a la realitat de la ciutat i la comarca.