El fotoperiodista Marc Vila ens parla de les guerres del segle XXI i de mines antipersona

El passat divendres 15 de desembre, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat han pogut conèixer de primera mà la feina dels fotoperiodistes. Marc Vila, fotògraf de Reuters i membre de l’Associació de Fotoperiodistes de Barcelona, ha visitat el centre per oferir als alumnes dues xerrades sobre temes i conflictes actuals, dels quals el propi Marc Vila en té coneixement en primera persona.
Els alumnes de primer de Batxillerat han participat a la xerrada “Guerres del segle XXI”, mentre que els de segon ho han fet a “Les mines antipersones”. Dos temes que no han deixat indiferents l’alumnat, que ha pogut formular interessants preguntes al convidat. L’Associació de Fotoperiodistes de Barcelona assisteix des de fa uns anys al centre per compartir i difondre la seva tasca i la seva visió de grans conflictes globals i actuals.