Dijous llarder

Malgrat la pandèmia i les seves limitacions, aquest dijous dia 11 de febrer els alumnes de 1r d’ESO vam fer la tradicional sortida de dijous llarder, en un format una mica diferent al de les altres vegades, però amb unes ganes enormes de gaudir de la natura i de la companyia.

Vam sortir per grups bombolla, amb un marge de temps entre grup i grup, i vam seguir rutes diferents, totes al voltant de l’estany. Alguns valents fins i tot van pujar al Puig Clarà! Vam dinar plegats, vam caminar força, vam jugar i vam gaudir d’un dia espectacular tots, alumnes i professors.
En acabar la jornada, ens vam tornar a retrobar a l’institut, més o menys cansats, però amb moltes ganes de poder tornar a repetir l’experiència ben aviat. Esperem que sigui així!