Colònies dels alumnes de 2n d’ESO a Mas Aldric

Després d’haver de posposar les colònies a Mas Aldric per mal temps, finalment vam poder gaudir-ne els dies 17 i 18 d’octubre. Durant dos dies, els alumnes de 2n d’ESO van poder descobrir el mar des d’una altra perspectiva. El primer dia ens el vam passar a Sant Feliu de Guíxols, descobrint l’entorn rocós, a sobre d’un caiac i amb un joc de descoberta d’aquesta bonica població. L’endemà vam poder gaudir de l’entorn de la casa en un dia ben assolellat, practicant amb el tir a l’arc i amb una gimcana d’orientació.
Aquests dos dies van servir per tornar a reforçar amistats, consciència de grup i aprenentatge en la convivència. A més a més… ens ho vam passar d’allò més bé!