Classe magistral del dibuixant i il·lustrador Màrius Sala

Fa uns dies, vam reunir en una mateixa aula als dos grups d’alumnes de Batxillerat Artístic de l’assignatura de Dibuix (el grup que ara fa 1r i el que fa 2n de batxillerat) . Durant dues hores lectives van poder assistir a una classe magistral del dibuixant i il·lustrador Màrius Sala. En Màrius viu molt a prop, a Tortellà i a més és el pare d’una alumna del centre i vàrem voler aprofitar la ben entesa per convidar-lo a venir a la nostra classe de Dibuix Artístic per compartir amb nosaltres alguns dels seus coneixements adquirits amb l’experiència de molts anys. Va ser una classe molt pràctica on en Màrius acompanyava als alumnes a expressar-se gràficament en uns exercicis dirigits a potenciar la seva imaginació. Els hi va ensenyar alguns trucs i tècniques del mon de la il·lustració, del còmic i de la caricatura que ell ha anat recollint al llarg de la seva experiència i en vàrem poder constatar la seva eficàcia. Aquí us presentem una mostra dels resultats d’uns treballs que van sorprendre molt gratament als propis alumnes per la seva rapidesa d’execució i per la força expressiva que aconseguien a partir de molt pocs elements gràfics.