Arriben els Jocs Emporion, 2021

Aquesta setmana els alumnes de 1r d’ESO estan practicant en dos esports alternatius diferents i molt interessants, el Rugbi-Flag i el Kinball. L’activitat forma part de l’edició d’aquest any dels Jocs Emporion.
Els Jocs Emporion estan impulsats per la Diputació de Girona i la Representació Territorial de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, amb la coordinació i el suport del Consell Esportiu i de l’Ajuntament.
La voluntat principal de l’activitat és reforçar els valors com el respecte i l’esforç, imprescinidbles en qualsevol àmbit de la vida, no només en l’esportiu. És per això que s’ha pensat en la pràctica d’aquests esports, que no són els més coneguts, però que són molt útils a l’hora de posar en pràctica els valors esmentats.
Una activitat que de ben segur que els nostres alumnes recordaran.