El Brugulat, present a la 43a Exposició de Flors de Banyoles

Amb els alumnes del PIP, els de Fusteria i Moblament i els del batxillerat artístic fa uns quants anys que participem al Temps de flors, de Girona. Enguany, però, davant la nova proposta de l’Exposició de Flors de Banyoles de realitzar intervencions artístiques als rentadors de la ciutat hem decidit traslladar el nostre treball aquí.
El lloc que hem escollit ha estat la bassa de Can Puig perquè és un indret molt natural i bonic i és a prop de l’ institut. Després de valorar diferents propostes vam decidir representar una pluja de flors sobre unes illes flotants. El treball dels alumnes del PIP amb les illes representa la recuperació de l’equilibri de l’aigua de la bassa amb la tornada dels anfibis i amb l’eliminació de peixos d’espècies invasores, en un projecte de millora ambiental. I la intervenció artística Florem nimbus ens descobreix un espai ple de possibilitats a nivell plàstic i simbòlic elevant la superfície de la bassa enmig dels espectaculars arbres del bosc de Can Puig.
No us perdeu aquest muntatge espectacular. Visiteu l’Exposició de Flors i no us oblideu de passar per la bassa de Can Puig. Enhorabona a tots els qui hi han participat!