Engeguem el sofà de lectura a Can Puig

Alguns alumnes de 3r d’ESO han assistit aquesta setmana a l’escola de Can Puig per fer una reunió amb la directora, Anna Ferrer, per parlar del Sofà de Lectura.
Aquesta activitat s’emmarca dins del Servei Comunitari. Els alumnes acompanyaran una hora de cada dimecres als alumnes de 2n de Primària de l’Escola de Can Puig, en l’hàbit lector. Arranquem els sofàs de Lectura la setmana vinent a les escoles de Fontcoberta, Can Puig i Cornellà del Terri.
A la reunió, els alumnes han pogut conversar amb qui va ser la seva tutora. Han recordat “vells” temps i s’han agafat amb moltes ganes aquesta tasca que se’ls encomana.