Alumnes de l’optativa d’Història de 1r de Batxillerat visiten La Fageda

El passat dimecres, dia 7 de desembre, els alumnes de l’optativa d’Història de 1r de Batxillerat van visitar la Cooperativa La Fageda. La Cooperativa s’ubica al cor de la Zona Volcànica de la Garrotxa. La primera part de la visita es centrà en una visita guiada per les instal·lacions: granja i fàbrica. La segona part de la visita consistí en una xerrada-diàleg sobre el funcionament de la Cooperativa i els seus aspectes més diferencials respecte a les empreses tradicionals. El respecte a les persones discapacitades, als animals i a l’entorn és la base del projecte i de la seva gestió diària.