Activitat dels alumnes d’Empresa a l’aula dins de la Setmana de l’FP

Els alumnes d’Empresa a l’aula de 2n de Gestió administrativa s’han enfrontat aquest dimecres a un repte. Dins de la Setmana de l’FP, se’ls ha plantejat una activitat en la que han hagut de resoldre diferents exercicis relacionats amb continguts de tot el cicle formatiu (calcular una nòmina, fer una liquidació d’IVA, fer una trucada telefònica, etc). Un cop superades totes les proves, han aconseguit les claus per obrir una caixa forta. Durant dues hores els alumnes han hagut de demostrar les seves destreses en el treball en equip i en la recerca d’informació per resoldre els problemes plantejats. Enhorabona als guanyadors!!!