8M cada dia

Arran de la celebració del Dia Internacional de la Dona, aquesta setmana hem volgut evidenciar les desigualtats de gènere d’una manera especial.
Cada dia a les 11h s’han aturat les classes per tal de sentir la lectura d’un text que reivindicava la importància de la figura de la dona.
S’han escollit diferents escrits que tracten temàtiques sobre la dona d’autores com Maria Aurèlia Capmany, Sònia Moll, Maria Mercè Marçal o també hem sentit la Declaració Institucional del 8 de març d’enguany.
Els textos han estat llegits i enregistrats per algunes alumnes i professores de l’institut. Seguim reivindicant la igualtat de gènere i que cada dia tinguem present l’esperit del 8 de març.