L’alumnat dels CFGS es formen en processos de selecció amb intel·ligència artificial

L’alumnat dels CFGS en Mecatrònica Industrial i en Disseny i Moblament es va formar dimarts passat per “caure bé” a una màquina per tal d’augmentar les seves possibilitats de ser seleccionats en una oferta laboral, gràcies al taller impartit sobre recerca de feina i processos de selecció de personal amb intel·ligència artificial. Aquesta activitat ha estat programada des de la xarxa nacional d’emancipació juvenil (XNEJ) i ha estat impartida per la psicòloga Alaitz Intzaustegi de la Fundació Pere Tarrés.

Al llarg de la formació, es van introduir conceptes relacionats amb els processos de selecció de personal i de recerca de feina actuals com ara l’Applicant Tracking Systems, Headhunter, interview WarnUp o les Killer Questions i es va remarcar la importància de redactar un currículum vitae que incorpori les paraules clau segons el perfil professional que es tracti i que en el disseny sigui fàcilment llegible i agradable per a la intel·ligència artificial, per tal d’augmentar així les possibilitats de ser seleccionat per a una feina concreta.
Aquest taller es va realitzar al BruguLAB, el nou espai dels cicles formatius destinat a impulsar l’emprenedoria i la tecnologia aplicada.