El Brugulat Primer Premi en el 7è concurs #HipHopPau

El 13 de març hem sabut el veredicte del jurat del 7è Concurs de Hip Hop per la Pau que convoca anualment l’ICIP i al qual ens hem presentat des de l’optativa de música de 4t d’ESO amb el tema “A terra les fronteres” en la Modalitat 1 Instituts.

Aquest concurs té com a objectiu fomentar la reflexió i el compromís dels joves amb la pau, els drets humans i la solidaritat a través de la creativitat, el treball en equip i l’expressió artística. Alhora, es vol donar visibilitat al paper dels joves com a constructors de pau.
Amb aquest premi hem guanyat l’enregistrament i la producció musical d’una peça de rap en un estudi professional de gravació amb assessorament artístic. A la notícia del premi diu que el jurat ha valorat positivament “el missatge de pau i d’unió en la diversitat” que l’obra aconsegueix traslladar, tant amb la lletra, com en la posada en escena. També ha valorat positivament que l’obra incorpori una producció musical pròpia i una interpretació instrumental en directe. La cançó vol ser una crida a la humilitat i a l’esperit crític. “Que les teves opinions no siguin prejudicis. Necessitem raons per desfer-nos d’aquests vicis”, canta l’alumnat.
Els autors i autores d’aquest rap són: Aya Aytouna, Lola Barbero, Ares Buixadé, Rita Cantó, Judit Castellà, Huiping Deng, Kadi Kaloga, Ivanna Kobrynchuk, Lluna Matijevic, Ona Piera, Hawa Sankare, Jeuru Sisoho, Mònica Pozo.
Sempre val la pena difondre la cultura de la pau!
Enhorabona a tots els participants!

1. la Cèlia

A terra les fronteres! És el resultat d’un procés creatiu fantàstic!!
    Moltes felicitats a tot l’equip (Mònica i alumnes) per la vostra implicació i compromís per concienciar i contribuir a transformar, a través de la vostra música, aquesta societat carregada de prejudicis. Bravo!!!