Proves GESO: inici d’inscripcions per als alumnes sense el graduat

Avui s’inicien el termini de presentació de sol·licituds fins al dia 12 de febrer per a les inscripcions a les proves GESO.

Les proves GESO són aquelles proves per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2021 són:

• Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.
  • Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2021.
  • Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries pendents de qualificació positiva.

Les proves es realitzaran en una data entre l’1 i el 12 de març. Seran en format d’exàmens de les matèries implicades. En aquest enllaç, podeu trobar més informació: