PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA ESO 2024/25

INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ

Del 8 al 20 de març es farà la preinscripció dels ensenyaments obligatoris ESO del curs 2024-25.

Trobareu tota la informació i els enllaços per fer el tràmit on line (no hi ha possibilitat de fer-ho en format paper) si seguiu aquest ENLLAÇ

PLA EDUCATIU DEL CENTRE

PLACES DISPONIBLES ESO

SERVEIS ESCOLARS, CRITERIS D’ADMISSIÓ, COSTOS ECONÒMICS I AJUTS

TRÍPTIC INFORMATIU

EDU Volats!

Per celebrar el Dia del Punt Volat, l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa “Programació i Dades” ha fet un projecte on han desenvolupat un programa informàtic per llegir el contingut de totes les pàgines web dels centres educatius de Catalunya, buscar quines paraules hi apareixen… Llegeix més»

Setmana Bio

Aquesta setmana hem celebrat la Setmana Bio a l’institut i hem redactat un article conjunt per explicar les diferents activitats on vam participar.
En el marc de la setmana bio, els alumnes de 3r d’ESO han participat en una xerrada sobre la producció agrària ecològica,… Llegeix més»

Ieduca TOKAPP. Eina de comunicació amb les famílies.

La plataforma de comunicació entre el centre i les famílies per comunicar faltes, incidències, esdeveniments… serà IEDUCA. Per accedir a l’aplicació per telèfon mòbil d’aquesta plataforma (IEDUCA TOKAPP), molt més pràctica, ràpida i àgil, podeu seguir les instruccions que teniu AQUÍ i al vídeo que s’obrirà si cliqueu aquí. Seria molt convenient que les famílies tinguéssiu aquesta aplicació als mòbils.

COM RECUPERAR L’USUARI I LA CONTRASENYA? En cas que no recordeu usuari i/o contrasenya, les podreu recuperar (des d’un ordinador) entrant a la pàgina iEduca.com i anant a l’opció que teniu a la imatge. Us demanarà el correu electrònic que vau donar-nos i, si és correcte, rebreu un correu electrònic amb les dades per entrar a l’aplicació. En cas de dubte poseu-vos en contacte amb el centre.

Plastic Pirates

Aquest curs l’alumnat de l’optativa “Cuidem l’entorn ” de 1r d’ESO ha portat a terme un mostreig al Torrent de l’Aigua de Calaf per contribuir així en un estudi científic a escala europea sobre la contaminació per residus plàstics dels rius europeus. El projecte s’anomena… Llegeix més»

Festa de la graduació 2023

Un any més, gràcies a la feina de l’AFA, vam poder gaudir de la festa de la graduació dels alumnes que acaben 4t d’ESO i 2n de Batxillerat. El sopar de l’AFA va anar seguit de parlaments i la tradicional entrega d’orles als alumnes.… Llegeix més»

COMUNICAT ERASMUS

L’Equip Impulsor Erasmus us vol comunicar que ja ha finalitzat el projecte KA2 “Flows of Life” amb l’última mobilitat d’estudiants a Grècia, ara al maig, i amb això donem inici al nou format Erasmus corresponent a l’acreditació KA120, que vam aconseguir el… Llegeix més»

EL NOSTRE INSTITUT GUANYA EL 1r PREMI AL CONCURS EL GUST PER LA LECTURA

Les alumnes de 1r d’ESO Judit, Najwa, Fatima i Mina han estat les guanyadores del concurs El Gust per la Lectura de l’edició d’enguany.

Aquest concurs és d’àmbit nacional i té com a objectiu incentivar la lectura literària entre els més joves. El punt de partida ha estat el disseny d’una activitat inspirada, en aquest cas, en Mar i cel d’Àngel Guimerà.

La proposta de treball s’ha basat en la fusió de la literatura amb altres creacions artístiques: música (per identificar les emocions dels personatges), il·lustracions (per transportar-nos al món que recreà Guimerà) i lectura dramatitzada (per apropar-nos al personatge principal). Tots aquests aspectes combinats en una composició audiovisual que ha merescut el reconeixement del jurat d’aquest concurs.

El premi ha consistit en una dotació de llibres per a la biblioteca del centre i per a cadascuna de les autores del treball que es farà efectiva durant la fira de  La Setmana del Llibre en Català

ENHORABONA!!!