Projectes de recerca i investigació

Un dels avantatges d’haver participat en la selecció de projectes de recerca com és el Bojos per la Ciencia és que les fundacions, institucions i universitats que col·laboren en un programa també ho fan en d’altres, amb el que sovint s’obren noves portes per als alumnes que están interessats en la recenca científica.

Dos alumnes de l’institut de Calaf han sigut convidats per participar en projectes de recerca i investigació.

isotip_blueCazadores de rayos gamma.

En Víctor Garcia participarà d’aquest projecte del grup d’astropartícules de l’Institut de Física d’Altes Energies (IFAE) i de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) en el que fan el seguiment de les radiacions que emeten els forats negres, els quàsars (galàxies amb núclis actius) i els púlsars (estrelles de neutrons).

logo-talent

Talent i noves tecnologies.

En Joel Reñé participarà d’aquest projecte de la Universitat de La Salle (Universitat Ramon Llull) i la Fundació Caixa d’Enginyers que es centra en les aplicacions per a mòbils, la robótica i la ciberseguretat.

Gaudiu d’aquesta oportunitat! Segur que serà una experiència que us aportarà molt.