L’INS Alexandre de Riquer de Calaf acull joves estrangers amb un projecte europeu de treball col·laboratiu

L’Institut Alexandre de Riquer de Calaf ha presentat en el marc del programa Erasmus+ KA229, destinat a centres educatius, un projecte pilot entre joves estudiants de diferents països d’Europa. L’objectiu és promoure l’aprenentatge de l’herència clàssica comuna – grega i romana – a partir de l’experiència i treball… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2018

Les votacions del sector de pares/mares es faran el

dimecres 28 de novembre de les 6 a les 8 de la tarda

Us comuniquem que aquest mes de novembre hi ha la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar del centre per renovar els membres dels diferents sectors.

En aquests enllaços trobareu el document de convocatòria on hi ha el calendari previst de les diferents fases del procés.
I també una butlleta de presentació de candidatures per part dels pares/mares, que s’ha de lliurar abans del dia 16 de novembre.

.

Teniu més informació en aquest enllaç.

fp

Club de lectura amb Miquel Desclot

Dimecres 21 de novembre a les 19:30 tindrem l’escriptor i traductor Miquel Desclot a la sessió del Club de lectura de la biblioteca municipal.
Ens comentarà la traducció del clàssic de Shakespeare: Romeu i Julieta. Aquest club està organitzat per l’AMPA i l’institut dins les activitats del… Llegeix més»

Club de lectura Manuel de Pedrolo

Dimecres 7 de novembre a les 19:30 fem el club de lectura sobre l’obra Joc brut de Manuel de Pedrolo a la biblioteca municipal, emmarcat dins els actes de celebració de l’any Pedrolo al nostre municipi. També podreu veure l’exposició i divendres la conferència final… Llegeix més»

DIMECRES 31. CINEMA i CAMINADA

El proper dimecres 31 d’octubre, dia que celebrem la castanyada, farem una activitat diferent. Al matí a primera hora anirem al Casal a veure la pel·lícula SEGON ORIGEN, per tancar la commemoració de l’any Pedrolo. En acabar, farem la caminada fins a Sant Sebastià on… Llegeix més»

Programació amb processing

Els alumnes de la modalitat científica de 4t de l’ESO estan aprenent a programar amb diferents llenguatges basats en Java. Us presentem un petit vídeo d’un joc d’ordinador redissenyat per la Dàlia i el Francesc. Cada dos alumnes n’han fet un de diferent.

Si… Llegeix més»

TALLERS AMPA

Per tots és ben sabut que l’esport és una activitat fonamental pel bon
desenvolupament físic i psíquic dels nostres nois i noies, és per aquest motiu
que oferim de forma gratuïta amb l’ajuda del Pla d’Entorn a partir del divendres
26 d’octubre:
 Futbol-pati a càrrec del Jordi Torrabadella.
… Llegeix més»

Any Pedrolo – Estrenem pancarta

Aquest any és la commemoració del naixement de l’escriptor Manuel de Pedrolo. És un dels escriptors més prolífics de la història de la literatura catalana i hi va contribuir amb diferent gèneres. Algunes de les seves obres són Mecanoscrit del segon origen, Joc brut, La terra… Llegeix més»