VAGA GENERAL – 18/10/2019

El proper divendres dia 18 d’octubre hi ha convocada una vaga de professorat durant tota la jornada. Es preveu que el seguiment entre el professorat sigui de més del 90%, per la qual cosa, malgrat que les instal·lacions del centre han d’estar obertes en compliment dels serveis mínims, la direcció del centre no pot garantir en absolut que s’imperteixi classe ni la correcta atenció als alumnes.

Darrera hora: El Consell Comarcal de l’Anoia ha decidit suspendre pel dia de la vaga el servei de Transport Escolar.

Demanem la vostra comprensió.

Tecnologia en anglès – El procés tèxtil

Els alumnes de 2n d’ESO d’aquest curs han acabat els seus treballs en grup sobre el procés i la indústria tèxtil. La unitat didàctica s’ha treballat majoritàriament en anglès on han tingut de crear uns mapes sobre les colònies tèxtils amb el Google Maps, un… Llegeix més»

Proves Cangur 2019

El passat mes de març els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, i alguns de 4t d’ESO i dels dos cursos de batxillerat van realitzar les proves Cangur.

Cal felicitar al Jan Molina Vilaseca pel seu gran resultat, ja que es troba dins les millors puntuacions de tot Catalunya. Juntament amb el Jan també felicitem a l’Èric Composada Moreno, Gerard Fortó Pujol i Arnau Biosca Pérez de 2n d’ESO, Mariona Raurich Bonamusa i Daniel Herraiz Vigara de 3r d’ESO, Adrià Reñé Sapera de 4t d’ESO i Alexandra Catalina Zaharia de 1r de Batxillerat.