Programació amb processing

Els alumnes de la modalitat científica de 4t de l’ESO estan aprenent a programar amb diferents llenguatges basats en Java. Us presentem un petit vídeo d’un joc d’ordinador redissenyat per la Dàlia i el Francesc. Cada dos alumnes n’han fet un de diferent.

Si… Llegeix més»

TALLERS AMPA

Per tots és ben sabut que l’esport és una activitat fonamental pel bon
desenvolupament físic i psíquic dels nostres nois i noies, és per aquest motiu
que oferim de forma gratuïta amb l’ajuda del Pla d’Entorn a partir del divendres
26 d’octubre:
 Futbol-pati a càrrec del Jordi Torrabadella.
… Llegeix més»

Beques per activitats culturals i esportives

L’Ajuntament de Calaf convoca unes beques per ajudar a costejar activitats esportives i culturals dels joves calafins. Us n’hem informat a les diferents aules i teniu els papers de sol·licitud a la consergeria. Alerta que el termini s’acaba aviat.

Si voleu més informació, a part de la que ja us dona l’imprès de la convocatòria, podeu visitar el web de l’Ajuntament de Calaf

Any Pedrolo – Estrenem pancarta

Aquest any és la commemoració del naixement de l’escriptor Manuel de Pedrolo. És un dels escriptors més prolífics de la història de la literatura catalana i hi va contribuir amb diferent gèneres. Algunes de les seves obres són Mecanoscrit del segon origen, Joc brut, La terra… Llegeix més»