Confinat el grup de 2 ESO B. S’incorpora el dia 27 de novembre

Arran de l’aparició d’un cas positiu de Covid19 entre estudiants de 2n ESO B, s’han aplicat les instruccions del Departament de Salut i Educació i s’ha fet un cribratge a tots els alumnes d’aquest grup per detectar possibles casos asimptomàtics i s’ha aplicat el confinament a casa fins el dia 26 de novembre.

Les famílies n’estan informades i durant els dies que duri el confinament, el centre posa en marxa immediatament el Pla de docència virtual, de manera que els alumnes confinats tindran classes virtuals i activitat acadèmica de totes les assignatures.

Aprofitem l’ocasió per repetir un missatge de precaució, higiene i responsabilitat a l’hora de portar la mascareta, de rentar-se les mans i de mantenir distància de seguretat entre les persones.

El divendres dia 27 de novembre el grup s’incorporarà a la docència presencial ja que hauran complert el temps de confinament estipulat.

PURIFICADORS D’AIRE A LES AULES

Per tal de garantir la màxima qualitat i netedat de l’aire de les nostres aules i pensant que a l’hivern a causa del fred que farà no podríem obrir les portes i finestres per ventilar tant com seria desitjable, el centre ha decidir equipar les aules de les assignatures comunes amb uns purificadors d’aire que garanteixen la ventilació, la renovació i la desinfecció de l’aire que respirem.

Aquesta ha estat una inversió important, però ens va semblar que les circumstàncies actuals ho requerien. Les aules més petites (les que donen al pati) tenen un aparell fix durant tot l’horari lectiu i les aules més grans compten amb un aparell més potent que va canviant d’espai cada dues hores.

Esperem que amb totes les mesures que anem posant en marxa permetin la màxima normalitat en l’escolarització d’aquest curs.

En aquest enllaç d’una entrevista a un investigador català s’explica per què serveixen aquests filtres i el seu funcionament.

Extremem les precaucions

Benvolgudes famílies,
Ara farà cinc setmanes que vam començar el curs acadèmic 2020-21 sota l’impacte de la pandèmia de la Covid19. Hem d’estar satisfets perquè en tot aquest temps a l’INS Alexandre de Riquer s’ha pogut impartir la docència amb la màxima normalitat i sense gaires… Llegeix més»

NOU CURS. INSTRUCCIONS GENERALS

Benvolgudes famílies.
Davant de la situació de pandèmia excepcional que vivim, que va portar a tancar els centres educatius a partir del 13 de març del curs passat, ens troben en el moment d’iniciar un nou curs, que també es preveu que estigui molt condicionat per… Llegeix més»

Ieduca TOKAPP. Nova eina de comunicació amb les famílies.

A partir d’aquest curs, la plataforma de comunicació entre el centre i les famílies per comunicar faltes, incidències, esdeveniments… serà IEDUCA. Per accedir a l’aplicació per telèfon mòbil d’aquesta plataforma (IEDUCA TOKAPP), molt més pràctica, ràpida i àgil, podeu seguir les instruccions que teniu AQUÍ i al vídeo que s’obrirà si cliqueu sobre la imatge. Seria molt convenient que les famílies tinguéssiu aquesta aplicació als mòbils.

QUE TINGUEU SORT!

Després d’un curs estrany heu arribat al final de la vostra etapa d’educació secundària i us heu graduat. Ara esteu a punt d’encetar una nova etapa educativa, universitària o de formació professional. Hem volgut trobar-nos i, encara que sigui amb mascareta, acomiadar-nos de manera personal i donar-vos l’orla i compartir una mica d’esmorzar.

Que tingueu molta sort!

MATRÍCULA ESO 2020-21

Tal com us hem comunicat les dates de matrícula per cursar ESO són:

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a  ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

En la mesura que sigui possible mireu de respectar l’horari de matrícula que consta  a la carta que heu… Llegeix més»

26 de JUNY: RECOLLIDA DE NOTES

El proper divendres 26 de juny els tutors/es de cada curs al llarg del matí faran el lliurament dels butlletins de notes del 3r trimestre i les notes finals, ja sigui de manera presencial o de manera telemàtica, en cas que ho haguéssiu acordat així.

Cada estudiant ha rebut una comunicació de part del seu tutor/a indicant la manera de recollir aquests butlletins i les mesures de protecció personal, així com les hores, el lloc del centre on es donaran aquestes notes, el punt d’entrada, etc.

Aprofitem aquest darrer acte acadèmic del curs per desitjar-vos un bon estiu.

BEQUES PER A LLIBRES Ajuntament de Calaf

Us adjuntem la comunicació i les bases de la convocatòria de les beques de llibres (per a l’etapa d’ESO) pel proper curs.

El termini per sol·licitar-les comença el dia 4 i finalitza el 23 de juny. Els tràmits s’han de fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament sempre que sigui possible i sinó cal demanar cita prèvia.

CARTA DE CONVOCATÒRIA
BASES DE LA CONVOCATÒRIA

Benvolgudes famílies

Primer de tot donar les condolences a totes les famílies que han patit alguna desgràcia per aquest virus que ens fa que estem confinats i amb l’institut tancat. Després dir-vos que des del dimarts 14 d’abril de 2020 ha començat oficialment el tercer trimestre i,… Llegeix més»