QUE TINGUEU SORT!

Després d’un curs estrany heu arribat al final de la vostra etapa d’educació secundària i us heu graduat. Ara esteu a punt d’encetar una nova etapa educativa, universitària o de formació professional. Hem volgut trobar-nos i, encara que sigui amb mascareta, acomiadar-nos de manera personal i donar-vos l’orla i compartir una mica d’esmorzar.

Que tingueu molta sort!

MATRÍCULA ESO 2020-21

Tal com us hem comunicat les dates de matrícula per cursar ESO són:

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a  ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

En la mesura que sigui possible mireu de respectar l’horari de matrícula que consta  a la carta que heu… Llegeix més»

26 de JUNY: RECOLLIDA DE NOTES

El proper divendres 26 de juny els tutors/es de cada curs al llarg del matí faran el lliurament dels butlletins de notes del 3r trimestre i les notes finals, ja sigui de manera presencial o de manera telemàtica, en cas que ho haguéssiu acordat així.

Cada estudiant ha rebut una comunicació de part del seu tutor/a indicant la manera de recollir aquests butlletins i les mesures de protecció personal, així com les hores, el lloc del centre on es donaran aquestes notes, el punt d’entrada, etc.

Aprofitem aquest darrer acte acadèmic del curs per desitjar-vos un bon estiu.

BEQUES PER A LLIBRES Ajuntament de Calaf

Us adjuntem la comunicació i les bases de la convocatòria de les beques de llibres (per a l’etapa d’ESO) pel proper curs.

El termini per sol·licitar-les comença el dia 4 i finalitza el 23 de juny. Els tràmits s’han de fer de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament sempre que sigui possible i sinó cal demanar cita prèvia.

CARTA DE CONVOCATÒRIA
BASES DE LA CONVOCATÒRIA

Benvolgudes famílies

Primer de tot donar les condolences a totes les famílies que han patit alguna desgràcia per aquest virus que ens fa que estem confinats i amb l’institut tancat. Després dir-vos que des del dimarts 14 d’abril de 2020 ha començat oficialment el tercer trimestre i,… Llegeix més»

CARTES AMB COR. ENS HI AFEGIM

(Cliqueu sobre la imatge per tenir-ne més informació)

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom.  Volem que les nenes i nens de totes les Escoles i que les noies i els nois dels instituts de Catalunya, des d’Infantil fins a Cicles formatius, passant per la Primària, l’ESO i el Batxillerat envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari.

Des de l’Institut ens hi afegim i fomentarem, des de les diverses matèries, que els nostres estudiants hi participin activament com un gest de solidaritat, però també com un treball acadèmic valuós.

LA FUERZA DE LA ESPERANZA (Paula Ripoll)

Yo creo en la esperanza,
en que la esperanza tarda, pero llega.
La angustia de estar encerrado,
de no sentir esas cosquillas del aire,
cuando una suave melodía y ese sol que resplandece
en ese misterioso cuadro te hace reír.

Añoro esas miradas de pequeños ojos brillantes
que tímidamente miran cómo vistes,… Llegeix més»

S’AJORNA LA PREINSCRIPCIÓ. S’AJORNEN LES PAAU. US ANIREM INFORMANT!

Segons les notícies que van apareixent, a causa de la pandèmia de COVID-19 es trasbalsa i modifica el calendari escolar.

De moment les notícies que s’han comunicat és que la preinscripció escolar no es farà a partir del dia 23 de març, sinó que es posposa (encara no han anunciat les noves dates). Informació oficial, AQUÍ

El mateix passarà amb les proves de Selectivitat (les PAAU), que queden endarrerides fins que es pugui reprendre el curs amb una mica de normalitat. Anirem informant de les novetats des de la Web del centre.

Recordeu que la JORNADA DE PORTES OBERTES va quedar suspesa.