Confinats els grups de 1 BTX, 4t ESO A i 1r ESO A. S’incorporen el dia 8 de març

Arran de l’aparició de casos positius de Covid19 entre estudiants de 1r BTX, 4t ESO A i 1r ESO A, s’han aplicat les instruccions del Departament de Salut i Educació. Es farà un cribratge a tots els alumnes d’aquest grup per detectar possibles casos asimptomàtics i s’ha aplicat el confinament a casa fins el dia 5 de març, inclòs.

Les famílies n’estan informades i durant els dies que duri el confinament, el centre posa en marxa immediatament el Pla de docència virtual, de manera que els alumnes confinats tindran classes virtuals i activitat acadèmica de totes les assignatures.

Aprofitem l’ocasió per repetir un missatge de precaució, higiene i responsabilitat a l’hora de portar la mascareta, de rentar-se les mans i de mantenir distància de seguretat entre les persones. La nova variant del virus és molt més encomanadissa i cal estar molt alerta!

El dilluns 8 de març els grups s’incorporaran a la docència presencial ja que hauran complert el temps de confinament estipulat.

La Biblioteca continua obrint cada dia

Després de conèixer la notícia que l’Ajuntament de Calaf, de manera unilateral, després de 25 anys, es desentenia, es retirava i deixaria de contribuir econòmicament al servei de Biblioteca pública al municipi, entre la comunitat educativa i la població en general va sorgir la preocupació per les conseqüències d’aquesta decisió.

Des del propi Institut i l’AMPA sempre hem entès que Biblioteca de Calaf és un servei essencial, no només pels nostres estudiants, sinó a tota la població en general, ja que aquesta és l’única biblioteca pública en 30 km a la rodona. Llegeix més»

PURIFICADORS D’AIRE A LES AULES

Per tal de garantir la màxima qualitat i netedat de l’aire de les nostres aules i pensant que a l’hivern a causa del fred que farà no podríem obrir les portes i finestres per ventilar tant com seria desitjable, el centre ha decidir equipar les aules de les assignatures comunes amb uns purificadors d’aire que garanteixen la ventilació, la renovació i la desinfecció de l’aire que respirem.

Aquesta ha estat una inversió important, però ens va semblar que les circumstàncies actuals ho requerien. Les aules més petites (les que donen al pati) tenen un aparell fix durant tot l’horari lectiu i les aules més grans compten amb un aparell més potent que va canviant d’espai cada dues hores.

Esperem que amb totes les mesures que anem posant en marxa permetin la màxima normalitat en l’escolarització d’aquest curs.

En aquest enllaç d’una entrevista a un investigador català s’explica per què serveixen aquests filtres i el seu funcionament.

Extremem les precaucions

Benvolgudes famílies,
Ara farà cinc setmanes que vam començar el curs acadèmic 2020-21 sota l’impacte de la pandèmia de la Covid19. Hem d’estar satisfets perquè en tot aquest temps a l’INS Alexandre de Riquer s’ha pogut impartir la docència amb la màxima normalitat i sense gaires… Llegeix més»

NOU CURS. INSTRUCCIONS GENERALS

Benvolgudes famílies.
Davant de la situació de pandèmia excepcional que vivim, que va portar a tancar els centres educatius a partir del 13 de març del curs passat, ens troben en el moment d’iniciar un nou curs, que també es preveu que estigui molt condicionat per… Llegeix més»

Ieduca TOKAPP. Nova eina de comunicació amb les famílies.

A partir d’aquest curs, la plataforma de comunicació entre el centre i les famílies per comunicar faltes, incidències, esdeveniments… serà IEDUCA. Per accedir a l’aplicació per telèfon mòbil d’aquesta plataforma (IEDUCA TOKAPP), molt més pràctica, ràpida i àgil, podeu seguir les instruccions que teniu AQUÍ i al vídeo que s’obrirà si cliqueu sobre la imatge. Seria molt convenient que les famílies tinguéssiu aquesta aplicació als mòbils.

QUE TINGUEU SORT!

Després d’un curs estrany heu arribat al final de la vostra etapa d’educació secundària i us heu graduat. Ara esteu a punt d’encetar una nova etapa educativa, universitària o de formació professional. Hem volgut trobar-nos i, encara que sigui amb mascareta, acomiadar-nos de manera personal i donar-vos l’orla i compartir una mica d’esmorzar.

Que tingueu molta sort!

MATRÍCULA ESO 2020-21

Tal com us hem comunicat les dates de matrícula per cursar ESO són:

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a  ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

En la mesura que sigui possible mireu de respectar l’horari de matrícula que consta  a la carta que heu… Llegeix més»