L’ALUMNE OMAR SALCEDO, FINALISTA DELS PREMIS IGUALADA RECERCA JOVE

L’alumne de 2n de Batx, Omar Salcedo, va quedar finalista en la 13ª edició dels Premis Igualada Recerca Jove (en l’àmbit social i humanístic) convocats pel Campus Universitari d’Igualada.

IMG_0923 (1)

El Treball de Recerca finalista, “República i Guerra Civil a Calaf”, presenta de manera detallada i posada al dia (pel que fa a les darreres investigacions sobra la Guerra Civil a la nostra comarca), un compendi rigorós i minuciós sobre els esdeveniments, moments i personatges principals dels anys de la República i la Guerra Civil a la població de Calaf. L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc dimecres 26 d’abril a les 6 de la tarda a la sala d’actes de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada. Des d’aquí felicitem l’Omar i l’encoratgem a seguir endavant.