Intercanvi amb Alemanya

El dia 9 de maig van arribar a Calaf un grup de nois i noies de la ciutat alemanya de Greven. Eren el grup amb el que hem fet l’intercanvi aquest any el curs de 3r d’ESO per millorar i ampliar el nostre nivell d’anglès.
El dia 10 els alemanys van assistir a diferents classes de l’institut, també vam fer un dinar de benvinguda al menjador i seguidament un tour per Calaf, on vam visitar l’església del poble i el campanar.
El cap de setmana el vam tenir lliure per fer activitats amb la família. El dissabte la majoria vam anar al REC d’Igualada i altres a la platja de Sitges. El diumenge cadascú, amb la seva família, va fer activitats diverses per poder mostrar a les nostres companyes i  companys la cultura i les costums de Catalunya.
El dia 13 vam fer una excursió a Barcelona, on vam visitar la Sagrada Família i el Maremagnum
El dia 14 vam anar a Girona a visitar “Temps de flors”.
Dimecres, al matí, vam estar tots a l’institut i a la tarda vam aprofitar per fer les ultimes activitats amb els nostres amics. A la nit ens vam trobar tots per fer un sopar de comiat.
I el dia 16 al matí ens vam acomiadar entre llàgrimes i emoció.
Ha estat per a tots una experiència molt enriquidora en la que hem fet amics que mai oblidarem.