L’ACTUAL PREHISTÒRIA

Ens serveix la història per reflexionar sobre el món en el que vivim? La resposta és sí.
Els nostres alumnes de 1r d’ESO han pogut saber que les diferències de gènere tal com les coneixem avui no existien entre els pobles prehistòrics, això ho sabem gràcies a recents estudis d’arqueologia que ens clarifiquen com es repartien les tasques diàries els grups humans de la prehistòria. Això ha servit als nostres alumnes per pensar sobre si aquestes diferències existeixen o no en l’actualitat.
A continuació us deixem l’article que ha escrit l’alumna Aroa Castaño de 1r ESO B sobre aquest tema.
Accés a l’article –> L’ACTUAL PREHISTÒRIA