CONCURS FOTOMATEMÀTICA – GIF AMB GEOGEBRA

Dins de  la matèria de Matemàtiques -Unitat 6: Creem un GIF- hem treballat les funcions i les equacions de segon grau. Aquesta unitat l’hem treballat amb l’ajuda de la plataforma GEOGEBRA, és un sofware matemàtic dinàmic. Per aquesta unitat l’alumnat de 3r d’ESO ha creat diferents Gif parabòlics modificant els valors de la forma genèrica d’una funció quadràtica “y=ax^2 + bx +c”. A continuació podeu veure diferents videos demostratius dels GIF’s creats. En ells podeu observar com modificant els paràmetres per ajustar al GIF al moviment desitjat.

A més a més, amb el primer GIF vàrem participar al concurs de fotografia matemàtica que cada any organitza ABEAM, Associació de Barcelona per l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques, a la categoria FOTOGEOGEBRA.

El 24 de maig s’ha celebrat l’acte de lliurament de premis a la sala d’actes del CosmoCaixa i l’alumne MARTA COLLET amb “Esquiant paraboles” ha obtingut el 3r premi categoria GeoGebra.