1a PUBLICACIÓ RETOTECH – INSTITUT ESCOLA PALLEROLA (SANT CELONI)

Hola a tothom!

Som els alumnes de l’optativa de robòtica de 3r d’ESO de l’Institut Escola Pallerola de Sant Celoni.

Aquest curs hem estat seleccionats a la Retotech i, des d’un bon principi ens varem sentir molt afortunats de poder participar-hi.

Durant el 1r trimestre varem iniciar-nos en la programació i robòtica a través de la resolució d’una sèrie de reptes amb el kit de la placa BQ ZumCore 2.0.

Durant el 2n trimestre hem estat treballant el disseny 3D a través de TinkerCad i Bitbloq 3D i la posterior impressió de models a través de l’impressora que ens va arribar al centre. També hem treballat el disseny d’aplicacions mòbil a través d’App Inventor i Bitbloq App.

En aquest 3r trimestre la idea és posar en pràctica tots aquests coneixements i, desenvolupar un producte final que sigui capaç de resoldre una problemàtica del centre en què es treballi la programació, disseny i impressió 3D i el disseny d’aplicacions mòbils.

A continuació us deixem amb el vídeo de la nostra candidatura a la Retotech i amb fotografies del nostre treball a l’aula.

Fins la pròxima!