I4

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P4!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Els nens i nens de P3, P4, P5 i 1r. hem anat a buscar el tió per l’escola. L’hem trobat amagat al pati i ens ha portat una carta on diu que li agraden les mandarines. Durant uns dies estarà amb nosaltres a l’escola!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ Llegeix més »

Grups interactius!

Avui ha estat el primer dia que hem fet grups interactius! Hem fet tres grups i hem practicat el nostre nom i el dels companys, hem après la paraula PAPA i MAMA i hem enfilat les lletres del nostre nom. Ens ha agradat molt treballar amb l’ajuda de la Rafi, la Raquel i una mama

Grups interactius! Llegeix més »

Experiment

Els nens de la classe de les girafes hem fet un experiment. En unes bosses de plàstic hem posat sabó, colorant i purpurina. Hem creat com una pissarra a on poder escriure números i lletres! Ens ho hem passat molt bé!

Experiment Llegeix més »

El sol i el xacal

Avui ens han vingut a explicar un conte a P-4 i a P-5. Era d’un sol i un xacal que es feien amics.Hem fet de cavalls, conills, ànecs, galls i eriçons. Ens ha agradat molt escoltar aquest conte. 

El sol i el xacal Llegeix més »

Coneixem la castanyera

Quan arriba la tardor també arriba el temps de collir castanyes i avui hem anat al Parc Nou en busca de la castanyera María. Estem molt contents perquè l’hem trobat, l’hem ajudat a collir moltes castanyes, hem ballat la seva cançó i a més a més li hem fet moltes preguntes. Ens ho hem passat

Coneixem la castanyera Llegeix més »

Obra de teatre EN TABALET

El passat 14 de juny els alumnes de P4 de l’Institut Escola del Prat van estrenar l’obra de teatre “En Tabalet” per als pares, mares i tots els alumnes de l’escola. Era la primera vegada que feien teatre i estaven una mica nerviosos però va sortir perfecte! Enhorabona actors i actrius!   https://youtu.be/11qd0gouDUU       http://https://youtu.be/11qd0gouDUU

Obra de teatre EN TABALET Llegeix més »

VISITA AL ZOO

El passat divendres 3 de juny l’alumnat de P3, P4, P5 i 1r. van anar d’excursió al Zoo. Va ser molt divertit i van veure molts animals… micos, foques, elefants, girafes… Què bé s’ho van passar!! Mireu quina foto més bonica de tots els assistents…

VISITA AL ZOO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut