I4

Benvingudes i benvinguts a la pàgina de P4!

GRUPS INTERACTIUS

Un curs més seguim amb els grups interactius. Moltes gràcies a tots els voluntaris/es i mestres que fan possible poder treballar d’aquesta manera tan engrescadora pels infants. Seguidament podeu veure un exemple amb els infants de P4.

GRUPS INTERACTIUS Llegeix més »

LA CASTANYERA I EL GEGANT…

El passat 30 d’octubre els nens i les nenes d’infantil van anar al Parc Nou a buscar castanyes. Quan vam arribar… Sorpresa!!! ens vam trobar amb la Castanyera que estava recollint castanyes; pobreta tan velleta… vam decidir que l’ajudaríem a recollir castanyes per portar-les a la Plaça de la ciutat. Però sabeu qui va aparèixer???

LA CASTANYERA I EL GEGANT… Llegeix més »

FEM LA MONA!

Els nens i les nenes d’infantil hem fet la Mona de Pasqua. Hem decorat els plats i hem posat la xocolata, els ous, els fideus de colors i les plomes, ens ha quedat molt bonica i boníssima!! Mmmmm….

FEM LA MONA! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut