Servei comunitari 3r d’ESO: Banc de Sang i Teixits

Benvingut/da futur donant,
Preparat/da per ajudar a aquells que et necessiten?

Som els i les alumnes de 3r d’ESO i col·laborem com a voluntaris/es amb el Banc de Sang i Teixits a la campanya de Donació de sang del nostre municipi.

Amb aquest voluntariat, hem après que és molt important conèixer la necessitat de donar sang, i per això, volem encomanar-vos la nostra il·lusió de participar en un projecte que pot millorar la vida de moltes persones.
Nosaltres no podem donar sang. Per això, necessitem la teva generositat i cooperació el dia de la donació, perquè tal com diu el nostre eslògan: EL VINCLE SALVA VIDES.

Què has de fer per donar sang?
-S’ha de demanar cita prèvia. Aquí et facilitem l’enllaç:
https://www.donarsang.gencat.cat/ca/
-NO s’ha d’anar en dejú.
-Has de portar un document identificatiu oficial.

Un cop hagis fet feta la donació, et servirem un petit refrigeri per recuperar forces i t’oferirem un recordatori fet per nosaltres, per agrair la teva col·laboració.

T’esperem aquest dijous 23 de maig de 4 a 9 de la tarda al Casal de la gent gran.
Recorda: EL VINCLE SALVA VIDES
No hi faltis, si us plau! La teva col·laboració és essencial.

Els i les alumnes de 3r d’ESO, voluntaris/es del Banc de Sang.