Les llebres i el gel

La setmana passada les llebres es van refrescar una mica.
Cada llebre tenia una bola de gel, que havia fet omplint aigua un globus i posant-lo al congelador.
Algun globus, a més, hi tenia una sorpresa, un animal petit de l’escola que prèviament havia posat a dins.
Va… Llegeix més»

Lectors del mes de maig

Des de la Comissió de Biblioteca volem informar-vos dels lectors d’aquest passat mes de maig:

– 3r i 4t – Marc Rabaneda (4t)
– 5è i 6è – Elías Lagriba (6è)
– 1r i 2n ESO – Aran Sivill (2n ESO)
– 3r ESO i 4t ESO – Marc Álvarez (4t ESO)

Aquest ha estat l’últim repte lector del curs. El repte per aquest estiu és: llegeix moooooolts llibres.

Bona lectura!

BIG BANG TEATRE

Hola, famílies.

Aquest dimarts 27 de maig els nens i nenes de 5è i 6è vam veure un teatre en anglès, al gimnàs de l’escola. L’obra anava del Big Bang (l’explosió que va crear les estrelles i els planetes).

La científica ens feia preguntes de “what, where, when, why and how”. Després amb el “where” ens va ensenyar un mapa de Catalunya, a sobre Espanya, a sobre Europa, a sobre la Terra, a sobre sistema solar, a sobre la Via Làctia, a sobre la galàxia i a sobre l’univers. Més tard ens va fer participar en algunes activitats. Ens va fer molta gràcia.

Si cliqueu aquí podreu veure les fotografies.

Adeu, famílies.

Biel, Oliver i Manolo.