5è i 6è ANEM D’EXCURSIÓ AL POBLAT IBER DEL COGULLÓ

El dilluns 19 de maig, els alumnes de 5è i 6è vam anar al Cogulló. Primer el autobús, en va deixar als peus de la muntanya on es troba el Cogulló, primer vam pujar la muntanya fins a arribar a un petit escampat, després vam a esmorzar per esperar que muntessin l’activitat. Al cap d’una estona ens vam cridar per anar a fer les activitats. Ens vam separar en 2 grups un feia una activitat mentre l’altre grup en feia un altre, les activitats eren, un taller d’arqueologia, i l’altre era una visita al poblat ibèric del Cogulló. Quan vam acabar vam baixar tota la muntanya, vam dinar i després ens van deixar jugar tota l’estona.

Clica AQUÍ per veure’n les fotografies.

Redactors: Ani Perez i Oriol Arimany.

 

 

 

LA CLASSE DE 5è FEM UN TELENOTÍCIES

Hola famílies, l’altre dia els nens i nenes de 5è van fer un telenotícies, cadascú va fer una notícia diferent que era inventada i divertida.

Quan vam acabar d’escriure cadascú va gravar individualment la seva notícia que havíem escrit tots nosaltres. Algunes notícies eren inventades i altres reals, el seu mestre Ferran Morral va fer un muntatge com si fos un telenotícies real, en resum vam fer un gran treball tant els/les alumnes com el mestre.

Cliqueu AQUÍ per veure el vídeo del nostre TN particular.

Us pengem un altre enllaç per assegurar que podeu accedir o des d’un enllaç o des de l’altre.

Redactores: Mia Gari i Ainhoa Calatrava.

CONCERT “SOM I SEREM”

Dimecres passat, els nens i nenes de cicle inicial vam fer una petita excursió fins al Teatre Conservatori de Manresa. Allà, juntament amb nenes i nens d’altres escoles, vam poder gaudir d’un concert molt animat protagonitzat pel grup “Dues princeses barbudes”. L’espectacle Som i serem… Llegeix més»

Seguim a la classe 1

Aquesta setmana del mes de maig, hem començat a parlar del circ, i és que divendres, anirem al Circ de les Feixes, a Cupons.
A música vam treballar la cançó: El circ ha arribat i ens agrada molt. Ja la tenim al cançoner,
Al racó de l’art… Llegeix més»

CANTAXICS AMB EL PATUFLASH

El dijous dia 8 de maig, l’alumnat de segon vam estrenar la fantàstica cantata titulada “Patuflash” inspirada en el conte del Patufet. Durant tot el segon  i part del tercer trimestre hem estat aprenent totes les cançons i coreografies de la cantata a la classe de música. Ha estat una experiència molt emotiva i especial per tots els nens i nenes ja que durant una estona hem estat els protagonistes d’un espectacle estrenat, ni més ni menys, a la sala gran del Kursaal de Manresa! Ha estat espectacular!