Vídeo “Sigues llum en la foscor”

L’Institut Escola ARTS s’ha sumat a la proposta de la xarxa de grups de treball DEMD, coordinada des del Departament d’Educació  i el Memorial Democràtic per commemorar el Dia Internacional en Memòria de les Víctimes de l’Holocaust. Aquest any s’ha realitzat un muntatge audiovisual amb els treballs realitzats per l’alumnat i el professorat de 17 centres de secundària.

Us convidem a visionar el  vídeo en el que ha participat l’alumnat de 2n ESO amb el seu projecte “Memòries perdudes”.

Volem agrair a Jordi Font, director del Memorial Democràtic, i a Ramon Grau, subdirector d’ordenació curricular, que hagin escollit el nostre centre per participar en la commemoració i el temps que han dedicat al nostre alumnat.

Us deixem també una mostra de com ha quedat el passadís del 2n pis i us recordem que fins al 13 de febrer podeu visitar l’exposició del projecte a la Lleialtat Santsenca.

#Siguesllumenlafoscor #HolocaustRemembranceDay