Espai de Migdia

Des de l’Institut escola Arts treballem per poder d’integrar el temps del migdia dins de la línia pedagògica del centre. És per aquest motiu que prenem una atenció específica, amb uns objectius i una intencionalitat clara en aquest espai. Relacionat amb l’alimentació dels nostres infants i joves, treballem per aconseguir productes naturals, frescos i ecològics, adaptant sempre els menús amb productes de temporada, per tal que el dinar, sigui una experiència gratificant i gustosa.
Respecte a l’estona de lleure, creiem que ha de ser considerada com un espai on l’infant pugui desenvolupar el seu progrés personal de manera integral. És per això, que hem de vetllar perquè aquesta sigui diversa, coeducadora, participativa, lliure i cooperativa.
Es va apostar per començar aquest curs 21/22 amb l’empresa Valors i la cooperativa Esguard en l’espai de migdia, ja que estan totalment en la línia que l’escola vol continuar millorant, aprenent i creixent.

Menús mensuals

Projecte integral migdia VALORS

Projecte educatiu l’estona del migdia ESGUARD

INFORMACIÓ SOL·LICITUD D’AJUT DE MENJADOR CURS 2021-22

-TERMINI
: 2n període obert fins el 28 de febrer

-MODALITAT: només es pot fer telemàticament a través del web del Consorci d’Educació de Barcelona.

-IMPORTANT: Un cop feta la sol·licitud telemàtica, heu de portar al centre l’imprès de la sol·licitud signada (només matins de 9h a 12:30h).

És obligatori indicar l’IDALU de l’alumne/a, Les famílies que heu rebut aquest curs ajut de menjador, rebreu un SMS amb el número d’IDALU. Els alumnes de primària també trobareu aquesta dada als informes trimestrals. La resta ens ho podeu demanar per mail o trucant al centre.

Si no podeu fer la sol·licitud telemàticament podeu anar a las següents oficines (amb cita previa):

• Consorci d’Educació de Barcelona (c/Roger de Llúria,3)
  • OME Ciutat Vella (Placeta del Pi,2)
  • OME Nou Barris (c/Nil, 27 baixos)
  • OME Sant Andreu (c/Sant Adrià,20)

Per demanar cita prèvia:

Per a qualsevol dubte o consulta podeu trucar al centre