Espai C

Curs 2021-2022

Aquest curs continuem amb l’Espai C  amb la incorporació i  col·laboració de dues entitats, la Fundació Suñol i la gent d’Experimentem amb l’art  i amb una artista nova, la Neus Frigola

Aviat us ensenyarem més coses!

Curs 2020-2021

Aquest curs hem engegat l’espai C amb molta il.lusió i moltes ganes de compartir amb vosaltres.

Podeu seguir-nos  al nostre Instagram i estar a l’aguait de tot el que passa clicant la imatge.

Us esperem!!!

Curs 2019-2020

Llibreta de tela
Llibreta de tela feta per la Xin Yu. Ha brodat a màquina paraules xineses que coneix i passarà a formar part dels llibres i catàlegs consultables a l’Espai C.

Creació artística amb màquina de cosir
L’Adrian (5è) per fer aquesta obra primer va fer un esbós, després va agafar dues teles i les va cosir a màquina inspirant-se amb l’esbós.

Teixint Identitats al Tecla Sala
La setmana passada la classe de 5è va anar al @teclasala a visitar l’exposició col·lectiva #TeixintIdentitats. Vam veure unes obres tèxtils. Ens va interessar sobretot una obra que parlava del col·lectiu LGBT+. Aquesta obra ens va fer reflexionar que totes les persones som diferents i vam parlar sobre experiències que ens recordaven al tema, sobre bullying, insults i sobre estereotips. També ens va agradar molt una altra obra que era sobre la violència masclista: Estava brodat un “No me quieras tanto” i el número d’assassinats de dones el 2017 estava simbolitzats amb uns boixets.

Curs 2018-2019

Març
Els nens i les nenes de la Comissió Espai C van anar al supermercat i a la merceria amb la Berta i la Leia

A l’espai C es necessiten molts materials diferents.

Al Supermercat van comprar cafè, infusions,…que serveixen per tenyir les robes que després s’utilitzen per les produccions de les artistes i dels alumnes.

També van comprar per Internet una màquina de cosir que ja tenim instal·lada a l’espai C.

Desembre

Aquest mes totes les classes de l’escola hem visitat l’Espai C i la Leia i la Berta ens han ensenyat el seu taller, els materials que utilitzen, com es preparen la feina i quins projectes tenen entre mans.

Ens han sorgit moltes preguntes i curiositats que ens han resolt al moment.

Tornarem a visitar-les!!!!

Novembre

La Berta i la Leia ja han organitzat l’espai C al seu gust i han començat a treballar a l’escola des de fa uns dies.

Esperem visitar-les aviat!!!