ELS NENS I NENES D’I3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A LA MUNTANYA DEL MONTBAIG
ELS NENS I NENES D’I3 HEM ANAT D’EXCURSIÓ A LA MUNTANYA DEL MONTBAIG Llegeix més »
El grup de 4t sempre anàvem al menjador sense rentar-nos les mans. Un dia ens van preguntar a l’aula si a les mans teníem bacteris. Vam donar les nostres idees i vam decidir fer un experiment per poder veure el que tenim a les mans abans d’anar al menjador. El mestre va preparar un líquid
Què tenim a les mans? Llegeix més »
Els nens/es d’I-5 hem visitat el Museu Picasso. A la nostra classe estem treballant la seva vida i algunes de les seves obres segons l’època de la seva vida per la qual estava passant, ja que, Picasso, pintava segons les seves emocions. També, hem gaudit molt de l’estona del dinar i lleure al Parc de
VISITEM EL MUSEU PICASSO Llegeix més »
Els nens i nenes de 2n han fet un Fashion Show a anglès per practicar i aprendre vocabulari de roba i expressions per dir què portem posat. Primer s’han dibuixat amb la roba que volien portar, després ho han escrit i per últim ho van exposar davant de la classe mentre feien un Fashion Show.
L’alumnat d’I4 hem estat fent sessions de mindfulness per treballar l’aplicació de la meditació als problemes que sorgeixen durant el dia, amb l’objectiu d’aprendre a controlar les emocions.
MINDFULNESS A I4 Llegeix més »
Els nens i nenes d’I-5 hem après una mica més sobre els volcans fent aquest experiment. Gràcies als productes utilitzats (vinagre, sabó i bicarbonat sòdic) s’ha produït una reacció química que simula una erupció volcànica, i aquesta part és la que més ens ha agradat!!!
Els alumnes del primer cicle de primària hem anat a visitar el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). Teniem organitzada una activitat que es diu “T’Has Retratat” i la veritat és que ens ha agradat molt i hem vist moltes obres d’altres èpoques. Hem descobert alguns dels materials amb que està feta la pintura a
Els alumnes del primer cicle de primària han gaudit d’un dia al MNAC Llegeix més »
Després de deixar enrere el projecte dels bombers, hem engegat un de nou! Vam trobar un conte molt entretingut “Qué risa de huesos!” una familia d’esquelets que trovaben al seu gos fet una muntanya d’ossos i tenien el repte de poder construir el seu esquelet correctament. Nosaltres a la classe no tenim gos, però vam
Descobrim com som per dins Llegeix més »
Continuant amb els tallers de compartir STEAM, avui els nens i nenes d’I4 hem fet una sessió per compartir el que sabem i com treballem amb els Bee-boots amb els companys i companyes de primària! Ha vingut l’alumnat de segon, tercer, cinquè i sisè! Ha sigut molt divertit compartir aquesta experiència i fer de professors
Compartim amb els altres! Llegeix més »
Els nens d’infantil hem fet una exposició als nens i nenes de primària ensenyant-lis allò que sabem fer amb el Scratch junior. Hem fet molts reptes i s’ho han passat molt bé.
LABORATORIS STEAM Llegeix més »