Portada

The Naughtiest Unicorn

A cinquè estem llegint un llibre en anglès entre tots que es diu The Naughtiest Unicorn. És un unicorn diferent i molt entremaliat que li agrada anar a la seva. No li posarà gens fàcil a la seva companya humana Mira la seva estada a l’Escola Unicorn. És una lectura entretinguda i divertida per començar

The Naughtiest Unicorn Llegeix més »

Projecte I4 de Joan Miró!

A I4 estem treballant, l’artista Joan Miró! La nostra disfressa de carnaval va ser escollida per la classe a partir de l’observació de diverses obres i escultures de Joan Miró. Aquí teniu el resultat de la nostra disfressa! Us agrada? Però espereu!!!!! Encara hi ha més, també hem creat la nostra pròpia escultura de la

Projecte I4 de Joan Miró! Llegeix més »

CONFERÈNCIA STEAM: EL DISSENY

    PROJECTE D’INNOVACIÓ STEAM: El passat 23 de gener, seguint en programa de conferències STEAM de l’escola, ens va a venir a visitar en Carles Català, un expert en el món disseny gràfic.  En Carles, d’una banda,  va ensenyar a l’alumnat de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è de primària les diferents branques

CONFERÈNCIA STEAM: EL DISSENY Llegeix més »

A 1r treballem per equips.

Abans d’anar a la nostra sortida al parc de bombers vam fer un bon treball previ, que és el que donarà un veritable sentit i utilitat a la visita. A l’aula vam treballar per grups, on cada grup tenia una caixa plena de preguntes relacionades amb els bombers, però d’on traiem les respostes? vam haver

A 1r treballem per equips. Llegeix més »

COMPARTIM- STEAM

Una de les activitats del nostre projecte STEAM està el COMPARTIM amb els altres. Els i les alumnes de l’escola han de compartir amb els altres companys i companyes, una sessió d’aquelles activitats o racons que es porten a l’aula. Fem de mestres! amb les seves paraules i la seva expressió oral aprenen a compartir

COMPARTIM- STEAM Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut